Intel 10
понедельник, 4 февраля 2013 г.
Модуль 11. Рефлексія
Ось і підійшов до фіналу накі курси. цей тренінг відкрив для мене
багато нового й цівого. тепер я можу використовувати цей вид роботи при
роботі з учнями, що відкриє для мене й для них нові методи співпраці,
отримання нової інформації, спілкування. Дуже вдячна своєму тренеру й
колегам за підтримку, яку вони надали.
Модуль 10. Рефлесія
Сьогодні
ми план впровадження теми, документи
для фасилітації. Обговорювали чому ми
навчились сьогодні: що було для нас
новим, що відомим і чого вже досягли.
Створювали документи для підтримання
навчання учнів. На початку курсів мені
не вірилося, що я це зможу все зробити.
Тепер розумію, що це виявилось для мене
не важким завданням, а навіть цікавим.
Модуль 9. Рефлексія
Сьогодні ми обговорювали приклади учнівських робіт, засоби їх оцінювання.
Створювали:
- форму оцінювання учнів,
- інстументи для оцінювання,
- навчальні матеріали.
День був досить активний. було зроблено багато роботи.
Створювали:
- форму оцінювання учнів,
- інстументи для оцінювання,
- навчальні матеріали.
День був досить активний. було зроблено багато роботи.
Модуль 8. Рефлексія
Сьогодні ми обговорювали ідеї з залученням учнів, як би вони могли самі
провести оцінювання. Переглянули та оцінили приклади учнівських робіт.
Також ми дізнаєтеся про те, як можна використовувати засоби оцінювання
для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття.
Модуль 7. Рефлексія
Я сьогодні працювала над створенням учнівської презентації, яку ще не
доопрацювала, бо все ж таки це вже є дослідницька робота і вона вимагає
більше часу для доведення її до відповідного вигляду. Також створювали
форму оцінювання учнівських презентацій, яка допоможе учням самостійно
оцінити свою роботу. Я б хотіла це використовувати на свої уроках, тобто
створювати проекти, щось досліджувати, але виникає питання:
пятница, 25 января 2013 г.
Модуль 6. Рефлексія
З цього модуля для себе я винесла головні ідеї:
- Електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет.
- Блоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.
Модуль 5. Рефлексія
З цього модуля для себе я винесла головні ідеї:
- Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень.
- Майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті.
- Закони правомірного використання інформації описують, як учителі та учні можуть скористатися під час навчання матеріалами, захищеними авторським правом.
- Список використаних ресурсів має бути створений для учнів усіх вікових категорій у різних форматах.
- Потрібно зважати на цілу низку факторів при визначенні достовірності та цінності веб-сторінки для використання в проектах.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)